לפיד ביקר בשב"כ: "אנחנו מצפים שהרש"פ תלחם בטרור"

    שלמה ריזל 1 Comment on לפיד ביקר בשב"כ: "אנחנו מצפים שהרש"פ תלחם בטרור"

    ראש הממשלה בביקור במרחב שומרון בשב"כ: "מדינת ישראל תמשיך לעצור ולסכל את פעילות הטרור והמחבלים בשטח. אנחנו מצפים שהרשות תיקח אחריות ותלחם בטרור"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה יאיר לפיד, ביקר היום (חמישי) במרחב השומרון של שירות הביטחון הכללי (שב"כ). בביקור השתתפו ראש השב"כ רונן בר, סגן ראש השירות, מנהלי ועובדי המרחב.

    ראש הממשלה קיים הערכת מצב בהשתתפות מנהלות ומנהלי מרחב השומרון בשב"כ, במהלכה קיבל סקירות מודיעיניות ומבצעיות, וכן דן בתמונת המצב הגזרתית.

    במהלך הביקור סקרו עובדות ועובדי המרחב את פעילות האיסוף המודעיני והסיכול מול תשתיות הטרור של העת האחרונה, בדגש על צפון השומרון.

    צילום: חיים צח/ לע"מ

    חיים צח/ לע"מ

    לפיד: "אנחנו מתמודדים עם מציאות מורכבת הדורשת שילוב של יד קשה ונחושה מול אזורים בהם הטרור מרים ראשו וזאת תוך מאמץ לשמירה על מרקם החיים באזור".

    לדבריו "מדינת ישראל תמשיך לעצור ולסכל את פעילות הטרור והמחבלים בשטח. אנחנו מצפים שהרשות תיקח אחריות ותלחם בטרור".

    "באתי לכאן גם כדי לומר לכם – אני מלא הערכה אליכם. אני רואה לנגד עיני עובדות ועובדים מסורים, חדורי תחושת שליחות ואחריות מרחיבה, בחרתם בעבודה המאתגרת הזו, וטוב שעשיתם. יום יום, לילה לילה, פעילות הסיכול שאתם מובילים עם צה"ל ומשטרת ישראל, מונעת פיגועים רבים וקשים ומצילה חיי אדם באופן יום יומי. סומך עליכם להמשיך את הפעילות החשובה שלכם בתקופה הקרובה, להגן על ביטחון המדינה למען אזרחי ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבר נהיה טחון להגיב על השטויות שלו…